Spokojenost zákazníků je náš hlavní cíl, proto nabízíme jednoduchý a efektivní způsob pro vrácení/výměnu zakoupeného zboží. Naší prioritou jste totiž Vy – spokojení zákazníci – a přejeme si, abyste si u nás užili pohodové a bezstarostné nákupy.
Na vrácení/výměnu máte celých 100 dní od okamžiku zakoupení, což Vám poskytuje dostatek času na to, abyste si byli jistí, že jste si vybrali a nakoupili správně.
Pokud si uvědomíte, že potřebujete jiný produkt, nejrychlejším způsobem je vrátit zakoupené zboží a současně si objednat nové. To Vám ušetří čas a zabezpečí, že budete mít nový výrobek co nejdříve.
Druhou variantou je zboží vyměnit.
Pokud si nepřejete využít online proces, můžete zboží přinést osobně do našich kamenných prodejen. Naši zaměstnanci Vám rádi pomohou a zajistí, že celý proces proběhl co nejsnáze a k Vaší maximální spokojenosti. U objednávek nad 999 Kč hradíme poštovné my.
Nakupujte s jistotou, že máte na výběr a že jsme tady, abychom Vám usnadnili každý krok na cestě k Vašemu dokonalému nákupu.